|
| autor: mirin (23.01.2008) |
Hezký!!!!!!!!!! |
|
| autor: milan jiracek (23.01.2008) |
Se zájmem jsem si přečetl Váš názor na nástroje firmy Jiracek & sons a po přečtení Vašeho příspěvku jsem nabyl dojmu, že ten Jiráček vyrábí jen samé šmejdy. Ovšem pevně věřím, že hornisté jako většina populace jsou normálně inteligentní lidé a dokáží si udělat úsudek sami. Proto bych navrhl zopakovat si alespoň základy matematiky, aby co zde teď napíši, bylo srozumitelné všem.
Budeme se teď trošku bavit o imaginárním studentovi české či slovenské konzervatoře, který bude pouze průměrným žákem. A nastává první otázka: kolik hodin denně průměrný student konzervatoře cvičí? Shodneme se na tom, že když bude cvičit a hrát pouze 2 hodiny denně tak asi nemá šanci konzervatoř absoluvovat. Jistě mi dáte za pravdu, že v průměru 4 hodiny denně u průměrného studenta je optimum. A nyní začneme počítat: za 10 dní nám student cvičí 40 hodin, za měsíc (cca 30 dní) je to 120 hodin a za školní rok který má 10 měsíců je to cca 1200hodin. Záměrně nebudu počítat 2 měsíce prázdnin protože náš imaginární student v této době nebude příliš aktivní a moc toho nenahraje, tudíž si myslím že tento čas není z hlediska matematického důležitý.
Abych nešel do extrému budeme předpokládat , že student konzervatoře absoluvoval na toho Jiráčka pouze 4 roky konzervatoře, protože první ročník absoluvoval na Amátku nebo Lídla a šestý ročník na Alexandra. Takže za 4 roky používání se dostaneme k číslu cca 4800 odehraných hodin. Bohužel pod tímto číslem si většina z nás nedokáže představit nějakou reálnou hodnotu a proto si tato čísla převedeme do jasně srozumitelné řeči. Věřím, že většina z vás již za svůj život někdy jela autem nebo již dokonce tuto věc vlastní. A nyní se vás zeptám: víte kolik km za 1 hodinu ujede průměrný řidič? Pokud bude dodržovat předpisy, myslím si že při průměrně dynamické jízdě je slušný cestovní průměr 80 km za 1/hod. Za 4 hod. denně to je 320 km, za 10 dní je to 3200km a za 1 měsíc to je 9 600km. No a za pouhý 1 rok nám náš řidič se svým vozem najede 96 000km a za 4 roky již „pouhých“ 384 000km s jedním vozem. A teď mi ukažte jediného výrobce aut na světě jehož vůz tuto porci bez nějakého výrazného servisního zásahu zvládne! No a teď si představte, že tento vůz má již třetího majitele a absoluvuje toto kolo již po třetí. Tak že se Vás ještě jednou ptám: jak je to s tím Jiráčkem, je to opravdu takový šmejd který si zaslouží hodit jenom ze schodů?
Já osobně si myslím, že průměrně inteligentní hornista je schopen si udělat o této věci vlastní názor.
Jinak ať vám to všem hraje co nejlépe srdečně přeje M.Jiracek. |
|
| autor: Juraj Ofukany (22.01.2008) |
Takze som, rad, ze som rozprudil debatu o ceskych hornach, ale neberte to prosim ako neake odsudzovanie ceskych horien. Kazda ma cosi do seba, skoda len, ze nie je nieco, co by hralo celkovo vyborne a malo malo much...
Mirin - neboj sa mna tak skoro nenahnevas :) Co sa tyka Jiracka, netvrdim, ze sa mu obcas neaka horna nepodari, ale asi som mal potom stastie na take, co fakt nestali za moc. Raz som drzal ale naozaj dobru hornu od neho, ta sami pacila. Bohuzial som si nevedel predstavit jednu vec, ktora mi nedavala zmysel a viackrat sa mi potvrdila. Kupis novsi nastroj, ktory prestane po par mesiacoch alebo rokoch hrat. To je proste saraticka zahada. Co sa tyka cerveneho, nehovorim, ze nema muchy a ze mi neleze na nervy. 4 klapka je tak hlupo krivo spravena, ako keby sa nevedeli trafit do jednej vysky a tym, ze je krivo ani minibaly nepomozu, aby sa nezasekavala :) Dalsia vec, hram v komornych telesach, ale aj pri -10, takze za trubky sa neschovam a teploty okolo 5 su fajn.
Co sa tyka kombinacii - trieborne, cervene, mal som holtona milenium a nevedel som co od tej horny cakat. Bola ale spolahliva a lahko sa na nu hralo, ale nemohol som sa zbavit pocitu, ze neviem, co robim. Mozno to bolo uz aj vekom a tym, ze sa na nu stale hralo. Odvtedy si vyberiem bud makku alebo tvrdu hornu. Najradsej som mal aj tak Conna 6D, ale bohuzial mi ho predali a nenavratne je prec... Btw.: Nebite sa! |
|
| autor: mirin (18.01.2008) |
zdravím všechny. já se nesnažím někoho urážet a jestli to někdo tak bral tak se moc moc omlouvám. veškeré výrazy které používám jsou pouze takové malé poťouchlé provokace, které mají trošičku povzbudit a rozhýbat diskuzi. i když za hodnocením horen amati-červený si stojím. ono je potřeba neřídit se něčím co bylo pravdou v minulosti ať blízké nebo vzdálené, ale je nutné neustále situaci sledovat a zkoušet. kdo z vás třeba hrál na jiráčka model 102 s esem č.57 nebo 56??? Nebo na 101 s esem 44?? A to jsem zvědav co s tím udělá eso 57???
Tímto odpovídám i na martinův podnět co dělá zvuk horny. Důležité je opravdu vše, ale když pomineme vlastní vklad hráče, který je nejdůležitější, tak hlavní je především eso. |
|
| autor: martin65 (16.01.2008) |
Zdarec!
myslím, že se to mění v čase. Když začal dělat Jiráček horny, tak byly vynikající, mám pocit, že dnes to už není ono. Ale nejsem mistr světa a může to být jen můj pocit.
Co se toho mezzoforte týká, podle mé zkušenosti je strašně důležitý, jaký máš k tomu korpus. Nejlepší kombinace se mi jeví červený nástroj a bílý korpus. Asi je možné i vyzkoušet různá esa, ale to už nevím... |
|
| autor: Premysl Vojta (16.01.2008) |
Tak chlapi, tahle diskuze by se mohla obejit bez urazek, jak diskutujicich, tak ruznych nastrojaru. Jak vite, kazdy ma svuj styl, svoji predstavu o muzice a kazdy hraje jinde, kde treba tento styl vyzaduji. Tak to chodi a jeste dlouho chodit bude.
Co se tyce kritiky natsrojaru, plati to u nich jakbysmet. Jen bych jeste shrnul. Bylo by fajn, kdyby cesti nastrojari vyrabeli nejaky supernastroj, ktery by konkuroval svetove spicce, ale zatim to tak neni a pokud by to tak bylo, nedalo by se pocitat s tim, ze by se prodaval za dnesni cenu. Takze asi tak. Vasi kritiku beru, je skoda, ze casto tyto horny neladi, ale berte to jako fakt. Muj opravar Cerny vzdycky rikava: \"Jo, Zdenek Tylsar, ten kdyz prisel a vzal jakoukoliv hornu, dokazal na ni tak krasne zahrat...\" |
|
| autor: mirin (15.01.2008) |
Chlapče zlatá, Jurko, ty jsi už asi dlouho neměl nic od Jiráčka v ruce, co???? Jinak by jsi takovou capinu ani nemohl napsat. O mašiny se taky musíš starat. To není hop na krávu a je tele. Já tě nechci urazit, ale já Jiráčka mám a hrál jsem nedávno koncert při -5 stupních a mašiny mi chodí jak flash (blesk). Dokonce mi to závidí i kolega se Sašou 103.
jen by mě zajímalo, proč Jiráček, když je podle tebe lempl, vyrábí dál a dál,a kolega Červený vystěhoval fabriku a přerušil výrobu???? To je divný.
No nic, tak hraj svá mezzoforte na amati z Hradce, ale pamatuj na jedno. Dnes se na hornu hraje o něco jinak. Dnes se už nemůžeš schovat za trubky a trombony. Když totiž nejsi slyšet, tak ani nemusíš hrát. Posluchače zajímá co slyší. |
|
| autor: Juro (14.01.2008) |
Skoro som zabudol. Vsetko dobre do noveho roku  , hlavne nech to hra a nerobi problemy a pevne zdravie. |
|
| autor: Juraj Ofukany (14.01.2008) |
Neviem, co stoja horny v cechcach, ale moj Cerveny stale asi tak 98 000 slovenkych korun a to pred troma rokmi, ked ho kupovala hudba. Ako nie je to zla horna, ale ma este drobne musky v klapkach. Sice su tam minibaly ale neak to furt drhne, ale pravda, ze za zimy a mrazu drhne vsetko a to nehovorim ani o Jirackovi, ktory drhne furt :) (zlata amatka alebo Lidl). Ale co sa tyka zvuku a ladenia, tak ma nadmieru prekvapilo, ked som ju chytil do ruky. Sice je to taka komorna hornicka, ale aspon sa clovek tolko nenarobi, bohuzial ff alebo fff je trosku ako jazdenie 160 na favoritovi...
Len tolko, co som chcel povedat. Inak vas vsetkych varujem, nedavajte mi Jiracka do ruky, mam sklon ich zahadzovat a krcit |
|
| autor: Premysl Vojta (12.01.2008) |
cau tome, moje navrhy mas jiz dlouho na mailu. Jinak i ja preji vse nejlepsi do roku 2008!
Co vidim za neprijemnou vec, je kodovani teto knihy, chapu, ze potrebujes kod proti hromadne sirenym spravam, ale text by mel byt aspon zretelne citelny |
|
| autor: Míša (24.12.2007) |
Připojím se k gaggymu a přeji všem hornistům pohádkové Vánoce a hodně chuti do cvičení! |
|
| autor: gaggy (24.12.2007) |
všem vám přeju pěkný vánoce, hodně dobře placených kšeftů a do nového roku co nejmíň kiksů |
|
| autor: Tomáš Hlaváček (29.11.2007) |
Jasně, cokoliv, co bude zajímavý - já jsem jen reagoval na diskuzi o hornách |
|
| autor: gaggy (29.11.2007) |
a co takhle třeba udělat nějký obsáhlý seznam hornové literatury?sice to už tu je,ale moc věcí tam zrovna není... |
|
| autor: Tomáš Hlaváček (27.11.2007) |
Nechcete si někdo dát práci a zjistit pro nás ostatní, jaké jsou ceny v česku dostupných horen od různých výrobců? Články na hlavní stránce webu nám nějak poslední dobou nepřibývají a mě se zrovna moc času nedostává |
|
| autor: Tarzan (22.11.2007) |
to mirin: ja jsem, ale kdyz to nekomu vadi, tak mi ji muze koupit. to sem psala |
|
| autor: Mirin (22.11.2007) |
To Maruša: Zkus říct tatovi, stréčkovi nebo sousedovi. Někdo je má určitě. A malá rada na závěr: Taková el. rozbruška (flexa) umí s plechem kouzelný věci. A nebo, let z druhého patra na chodník taky dokáže krchnu hezky umravnit. Nedávno jsem to zkusil, a je to krásný suvenýrek na zeď. |
|
| autor: Mirin (22.11.2007) |
To Tarzan: Proč si chceš nechat kupovat novou lepší hornu, když jsi s tou svou nadmíru spokojená???!!!! |
|
| autor: Maruša :) (21.11.2007) |
|
|
| autor: Tarzan (21.11.2007) |
ja mam amatku a sem s ni nadmiru spokojena a komu se to nelibi, tak mi muze koupit lepsi hornu. ja se branit nebudu |
|
| autor: Tarzan (21.11.2007) |
trapááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááás |
|
| autor: Peter (21.11.2007) |
|
|
| autor: Mirin (20.11.2007) |
Otázka: Máš něco proti Amai???
Odpoveď: JO, nůžky na plech!!!!! |
|
| autor: Tarzan (20.11.2007) |
|
|
| autor: Tomáš Hlaváček (19.11.2007) |
Když koukám jak se nám to pěkně rozjíždí, zdá se, že první článek na novém webu bude o kvalitách nástrojů  BTW nikdo se nechcete podílet na vývoji webu lesniroh.cz (viz můj poslední příspěvek) ? |
|
| autor: Mirin (19.11.2007) |
Já to neporovnávám se Sašou. Dokonce ani s Engelbertem. Ten je už úplně jiná liga. Já to porovnávám s nástroji podobné cenové relace. Tak třeba ta červená Amátka stojí bratru něco kolem 60ti litrů a to samý stojí i Jiráček třeba Pr506. A to je horna stejné ceny ale minimálně o třídu lepší. A ten kdo už ví kdo já jsem, tak podotýkám, že srovnávám tuzemské výrobce a nikdo jiný už tu není. Lídla nepočítám vůbec. A když už tak Jiráček101 je mnohem lepší než Alex503. Tak to je rukavička do diskuze, co????!!!!! |
|
| autor: Tarzanie (17.11.2007) |
tat to ses typek |
|
| autor: Fífa (16.11.2007) |
No to by ses divila, mám na hudebce taky pár starých střepů a dokážu na ně zahrát to co na svou alexandru, ale hrát na ně v symfoňáku bych nechtěl |
|
| autor: tarzan (16.11.2007) |
jaj, tak to bych te chtela slyset, jak hrajes na jednu takovou dost zajimavou hornu, na kerou hrala jedna holka v dechovce...  nevym, s tou by ses asi nedokazal vzit... |
|
| autor: Fífa (16.11.2007) |
No, když porovnáš jakoukoliv Amátku s Alexandrem tak podle mě nemá po kvalitativní stránce šanci. Na druhou stranu je to samozřejmě o ceně a je sakra rozdíl dát za hornu necelých 60.000 nebo 200.000,- Kč. A pak je tu ta nejdůležitější věc - když si dobrý hráč, tak se dokážeš vbrzku sžít s jakýmkoliv nástrojem a dostat z něj to nejlepší |
|
| autor: Tarzan (16.11.2007) |
Tvoje minus |
|
| autor: Mirin (15.11.2007) |
Amati udělalo dobrou hornu???!!! Tak to slyším prvně. za svůj život jsem jich měl v rukách už hodně, ale žádnou bych nechtěl. |
|
| autor: Tarzan (10.11.2007) |
kup si ji, je fakt husta |
|
| autor: Petra (08.11.2007) |
To jsem ráda že to píšeš já totiž o koupi týhle horny taky uvažuju |
|
| autor: Martin (07.11.2007) |
Byl jsem teď v Ostravě na výstavě AMATI a měl jsem velice dobrý pocit z nástrojů, které tam vystavovali. Ty horny z červenýho plechu (781) jsou fakt výborný (jednu jsem koupil). |
|
| autor: Petr (06.11.2007) |
Ja myslim ze by ti pomohla navsteva u Jiracka, maju specialnu ultrazvukovu lazen a to by malo ten tvoj nastroj vycistit a zbavit problemou, kamaradka si tam taky nechala vycistit nastroj a bylo to v pohode. Jinak orchestry zo Slovenska jazdi iba k Jirackovi. |
|
| autor: Tarzan (04.11.2007) |
ahoj, aspon ji mas pekne rozehranou ne? a tip bych mela, jak se zbavil nperijemneho pachu. takze: bud si koupit kolicky (i do zasoby) a pripnout si jhe na nos , anebo si kup ze 2 litry nejake vonavky a proplachni to tim, ale to myslim a¨ni tak moc nepomuze. |
|
| autor: Jeniksson (03.11.2007) |
Ahoj. Mám takový malý problém, koupil jsem si hornu z druhe ruky a strasne pachne a nevim jak se toho zbavit. po chvili hrani je po cele mistnosti neprijeny zapach a v ustech nechut. temer zaklety nastroj. zkousel jsem to proplachnout saponatem ale nejak to nepomohlo. horna si dal radostne smrdi. Nezna nekdo nejaky sikovny cistic? prosim, spěchá to:). Díky moc. Jenik
|
|
| autor: Tarzan (01.11.2007) |
lidicky tady je sranda jak v marnici |
|
| autor: Trazan (26.10.2007) |
ahoj, ja ti dam jednu dobrou radu: makej a cvic  a na jakou konzervu ides? ja totiz tez delam prijimacky |
|
| autor: Michaela (24.10.2007) |
Cuky hornisti
Nemuzete mi dat par dobrych rad na prijimacky?nasazovani,nervozita atd.
Diky |
|
| autor: gaggy (23.10.2007) |
čaute lidi.nemate nekdo pleas nahravku Concerta in Dis od jakuba jana ryby? |
|
| autor: Martin (19.10.2007) |
Zdar hornisti!
Neznáte někdo nějakou školu hry, nebo snadné etudy s rozsahem tak po e2, nebo max. po f2? Něco jako Rathner, ale to už máme za sebou. Většina škol jde dost rychle na g2 a to fixuje, ale já ten stabilizační bod potřebuji pro jednu adeptku trochu níž.
Díky za tipy. |
|
| autor: Tomáš (18.10.2007) |
Ahoj všichni, omlouvám se za dočasnou nefunkčnost knihy, přesouvali jsme stránky na náš nový server a ten je lépe zabezpečen, takže jsem musel tyhle staré stránky upravit  Každpoádně tolikrát slibovaná změna se bude konat ještě v tomto roce - rád bych od vás slyšel všechny náměty, co by na stránkách mělo být - v nejbližší době vyvěsím seznam na hlavní stránku a všechny prosím o přispění se svou troškou do mlýna. Jsou to především vaše stránky |
|
| autor: Premysl Vojta (14.09.2007) |
Nazdar shreku, jeste doplnim Tomasovu informaci. Urcite ma pravdu, pokud si chces domluvit hrani v zahranici (a nejen solove), cizi rec znat musis. Znalost ciziho jazyka uz dnes ale potrebujes i v ceskem orchestru. Vetsina z nich totiz spolupracuje s dirigenty ze zahranici, kteri z 90% mluvit cesky neumi. |
|
| autor: Tomáš (14.09.2007) |
Jestli chceš živořit na naší hudební scéně tak vůbec, ale když si potřebuješ dojednat dobré podmínky sólového vystoupení třeba v Německu, tak je to k nezaplacení. |
|
| autor: shrek (11.09.2007) |
nazdar, je nutne ve svete hudby znat cizi jazyky? |
|
| autor: kajci (07.09.2007) |
super stranka... |
|
| autor: gaggy (30.08.2007) |
zdarec lidi.zdravim vas na konci prazdnin.videli ste program do Markneukirchenu? velice zajimave ze?vsem co tam pojedete drzim palce!!cus bus |
|
| autor: Ondřej Vrabec (06.08.2007) |
Milí kolegové, srdečně Vás zvu na koncert do chrámu Panny Marie Sněžné v Praze dne 14. 8. 2007 ve 20 hodin. Vedle Rejchova dvojkoncertu a Svatoignácké kantáty F. X. Thuriho (s koncertantním lesním rohem) zazní také Zelenkova Capriccia č. 4 a 5. Hrají: Ondřej Vrabec, Jan Vobořil – lesní rohy, Camerata filarmonica Bohemia, diriguje Jiří Havlík. Detaily na www.vrabcovi.cz/ondra
Na shledanou se těší Ondřej Vrabec
|
|
| autor: Michal (11.07.2007) |
Ahoj.Nemáte někdo, prosim, nahravku Rossettiho dmi a Schumanna Adagio und Allegro? Můj mail majkl.horna@seznam.cz |
|
| autor: premvoj (07.07.2007) |
Ahoj Honzo,
pokud mas F-hornu:
od C1-0,cis-12,d-1,dis2,e-0,f-1,fis-2,g-0,gis-23,a-12(nebo3),b-1,h-2,c-0,cis-2,d-1,dis-2,e-0,f-1,fis-2,g-0. az po ge dva, to by zatim melo stacit. preji prijemnou zabavu  ))
pokud mas b-hornu, jeste se ozvi.prema
|
|
| autor: Honza (03.07.2007) |
Ahoj,dříve sem hrál na lesní roh, nátisk se nezapomíná ale prstoklady mě nějako odešli z paměti.Prosím nebyl by někdo ochoten mi napsat alespoň stupnici C dur!Děkuji landlord@email.cz |
|
| autor: welsmoth (02.07.2007) |
Ahoj, prodám Lesní roh V. F. Červený, pro bližší info se podívejte na: www.hudebni-nastroje.sbazar.cz/lesni-roh-amati-chr781-cercany-o861574.html |
|
| autor: Barča (04.06.2007) |
Dík moc |
|
| autor: Mirin (02.06.2007) |
Zkus www.hornclass.cz Je to tam. |
|
| autor: Barča (01.06.2007) |
Zdravím všechny hornisty, a mám dotaz jestli někdo nevíte kdy jsou letos kurzy v Novém Strašecí, za kolik a do kdy můžu poslat přihlášku. Dík moc |
|
| autor: Bohdan (20.05.2007) |
diky za info, uvidime jak to pujde, o něco se pokusím až budou peníze, ještě se pokusím to někde ozkousit než koupím |
|
| autor: Martin (17.05.2007) |
Nazdar Bohdane!
Hodně skvělých hornistů začínalo na trubku. Třeba budeš další v řadě, kdo ví?
Ideální nátisk na trubku je trochu jiný, než na lesní roh. Obvykle trochu výše posazený (více na horním rtu) a hlavně, musí se hrát lehčeji, méně tlačit na rty. To je sice důležité i u trubky, ale pro nás více, protože plocha nátrubku, který se dotýká rtů je menší.
Co se těch prstokladů týká, budeš možná překvapený, že to je velmi podobné. Prstoklady na trubku např. od c1 nahoru jsou stejné, jako na F lesní roh od malého \"c\".
Největší rozdíl je v tom, že lesní roh je skoro 3× delší, než trubka. S tím souvisí potíž, že tóny, které se dají zahrát na stejný prstoklad jsou mnohem blíž k sobě. A je teda těžší je přesně trefit. Proto bych ti asi doporučil začít už na tzv. B-hornu, kde ten rozdíl je menší. |
|
| autor: Bohdan (16.05.2007) |
Dobrý den, hraji na trumpetu a zajimalo by mě jak odlišny je lesní roh? předpokládám že podobný až na prstoklady, uvažuji o koupi nějakeho levnějšího modelu jestli je moje přesvědčení správné, doufam take, že už na něj něco zahraji pokud je podobný B trumpetě. Nemam konkrétní dotaz, stačí když mi k tomu někdo něco napíše + - , dik. |
|
| autor: Martin (16.05.2007) |
Tak Ess vyhrál i Pražské jaro. |
|
| autor: Martin (09.05.2007) |
Tak konečně mám výsledky Junior. Vložil jsem to do článku. Snad se to tam objeví... |
|
| autor: premvoj (04.05.2007) |
tak vysledky souteze byly na jejich ofocialnich strankach doplnene velmi rychle, coz je potesujici. Ovsem vsimnete si, jedine na nasich strankach najdete i pocet bodu! Skoda, ze nam chybi kategorie Junioru, to bychom ale byli skutecne nedostizni. |
|
| autor: David (03.05.2007) |
|
|
| autor: Eva (02.05.2007) |
Chtěla bych se zeptat jestli někdo máte výsledky kategorie JUNIOR. Byla bych vám vděčná.
Předem dík |
|
| autor: Martin (01.05.2007) |
Mladší juniory vyhrála Tereza Maléřová  2. místo David Kubeša. Takže severní Morava. U Davida je zajímavé, že je mladší než ostatní. Další umístění si nepamatuju, ale tipuju, že se mohl umístit třeba Martin Skoták, nebo Eva Mlázovská. Snad to nepletu...
Ze starších si taky pamatuju spolehlivě jen první dvě místa. 1. Monika Čeřovská, 2. místo Eliška Adamová. Dál nevím, ale dovolím si tipnout, že třetí mohla být Jana Kolčavová.
Celkovým vítězem se stala  Tereza Maléřová. |
|
| autor: premvoj (30.04.2007) |
jinak omlozuvam se, zapomnel jsem si poznamenat kategorii JUNIOR... Kdyby nekdo mohl doplnit vysledky souteze, byl bych rad, diky! |
|
| autor: tarantule (30.04.2007) |
Zdarte děcka!  Toš co natisky??  ?  ?  ? |
|
| autor: premvoj (29.04.2007) |
zitra k veceru sem dam vysledky,pokud to casove zvladnu a nezapomenu, jo? |
|
| autor: premvoj (29.04.2007) |
jo, vime  ).. ale nepamatujeme  ) |
|
| autor: Martin (29.04.2007) |
Víte někdo, co se aktuálně děje v Brně? |
|
| autor: Ondřej Vrabec (28.03.2007) |
Milí kolegové,přijměte prosím srdečné pozvání k návštěvě mého absolventského koncertu, který se koná 20. dubna v 19,30 v Dvořákově síni pražského Rudolfina.Spolu s Moravskou filharmoníí Olomouc a sólistou Stanislavem Gallinem předneseme tato díla:
R.Strauss : Smrt a vykoupení
P.I.Čajkovskij : Klavírní koncert b moll
D.Šostakovič : Symfonie č.5
Zájemci o volné vstupenky pište na vrabecondrej@seznam.cz, nebo z www.vrabcovi.cz!
Těším se na shledání s Vámi!
Ondřej Vrabec
|
|
| autor: f (28.03.2007) |
fff |
|
| autor: RominaR (26.03.2007) |
Very interesting site. Hope it will always be alive! |
|
| autor: Martin (25.03.2007) |
Nevím, jestli neobjevuju Ameriku, ale našel jsem stránky, kde jsou zajímavý videa. Například tady je
www.youtube.com/watch?v=C4dtVsYoNjY
Schumann, nebo tady historická záležitost
www.youtube.com/watch?v=z4pVnD8xcUE&mode=related&search=
Beethoven, a další. |
|
| autor: premvoj (17.03.2007) |
Diky vsem!!! zkusim si to stahnout. at se vede! |
|
| autor: Tomáš Hlaváček (17.03.2007) |
|
|
| autor: gaggy (17.03.2007) |
uz vim jak sa to menuje.pokud mas nainstalovany NERO tak se ti aj nainstalovali naky dalsi programy k tomu.a ten program na to strihani a upravu se menuje Nero Wave Editor. je docela v poho.ale pokud to nemas nainstalovany tos vubec nevim kde se to da sehnat  cus |
|
| autor: gaggy (14.03.2007) |
ouu,tos nevim.ja totiz nejsu doma tak nevim jaky programy na to sou.ale zkus se zeptat tomase hlavacka.ten vse vi |
|
| autor: premvoj (13.03.2007) |
zdarec gaggy, diky za odpoved. bohuzel windows xp nemam.
mel bys jeste nejakou radu?? |
|
| autor: gaggy (12.03.2007) |
pokud mas widows xp,tak bys mel neco mit uz nainstalovany.nebo ja tam neco mel,akorat nevim jak se to menuje.aje to docela v poho.dobre se na tom striha.upravy sem nezkousel.... |
|
| autor: premysl vojta (10.03.2007) |
zdravim, tentokrat mam i ja jednu otazecku. Nema nekdo-nebo nevi, kde bych ho sehnal- nejaky program na strihani resp. upravu hudebniho zaznamu? dekuji! |
|
| autor: majkl (08.03.2007) |
Prösim Tě mohl(a) bys mi to posla na mail? majkl.horna@seznam.cz Byl bych Ti vděčný. |
|
| autor: gaggy (05.03.2007) |
FOR MAJKL: mam aje to uplne supr.hraje to sam kerry  uplne mazec!!! |
|
| autor: mikulas (03.03.2007) |
zdravim.............mam na Vas prosbu:muzete mi nekdo prosim poslat noty????Shanim Konzert B dur R.Gliera u nas na skole t o neni v archivu,tak jestli to nekdo ma tak to zkuste poslat.diky.Wyrfel@seznam.cz |
|
| autor: Majkl (03.03.2007) |
Zdravim všechny hornisty!
Nemáte někdo jakoukoliv nahrávku Sonáty od Kerryho Turnera?
Dík |
|
| autor: Tomáš Hlaváček (31.01.2007) |
Ahoj Blani, je mi líto, že na stránky nemám vůbec čas, vybudoval jsem v posledním roce webdesignové studio, konečně jsem nakoupil vše potřebné a sehnal i klienty, kteří zajistí práci na několik měsíců. Už o velkých prázdninách jsem chtěl tenhle web předělat, ale stále ještě nemáme dodělaný systém pro správu na takové úrovni, jak si to představuju....Jak se Ti vede? Co jsem tak četl, tak se Tvým žákům daří  Gratuluju |
|
| autor: gaggy (30.01.2007) |
jj,zatim se to da.tedka drtim program na soutez do brna.pojede tam janca?tam jsou tedka totiz jeste kategorie aj pro zusku.myslim ze by tam uspela!! |
|
| autor: martin65 (30.01.2007) |
Ahoj Blanko! |
|
| autor: Blanka Pavlíková (29.01.2007) |
Nazdar gaggy.Taky mě těší,že se Jana dostala.A co Ty,co hraješ? |
|
| autor: martin65 (29.01.2007) |
Zdravím, prosím o pomoc! Nutně potřebuju klavírní doprovod ke Koncertu Luigi Cherubiniho. Prosím, zkuste se zeptat i známých, kteří nechodí na tyhle stránky a mohli by to mít! Vypátrá-li to někdo, prosím o info na info(zav)primaweb.cz
Díky! |
|
| autor: gaggy (27.01.2007) |
ahoj pani pavlikova.nevim esi si me pamatujete.byl sem na prvnim a druhem rocniku kurzu ve sternberku.gratuluju vam k uspechu s jancou.je to supr ze se dostala!  doufam ze privedete do hornoveho sveta jeste mnoho takovych vynikajicich hornistek |
|
| autor: Katka (26.01.2007) |
tak mi kdyžtak napiš na javurkova.katka@yahoo.com Dík moc |
|
| autor: Mikulas (26.01.2007) |
Ahoj Katko,ja mam toho schumana od Baumanna.tak hod sem nejaky koéntakt a ja ti to poslu.Tak zatim.Jo zdravim vsechny ktere znam a kteri znaji me.CUSSS |
|
| autor: Blanka Pavlíková (25.01.2007) |
Nazdar Tome, už ten pozdrav píšu potřetí. Jestli mi to zase nevezme, tak toho nechám. Zdravím Tě a gratuluji ke stránkám. Doporučím je žákům. |
|
| autor: Katka (22.01.2007) |
Prosim te.... Seš blázen  ? Tak dobře na tom nejsem  Jen bych chtěla tu nahrávku... |
|
| autor: gaggy (22.01.2007) |
kaco,nerikej prosimte ze to budes hrat  to je docela husty!!!! |
|
| autor: Katka (22.01.2007) |
Ahoj všichni  Trochu opozděně přeju všem hodně štěstí do novýho roku  A chtěla jsem se zeptat jestli někdo nemáte nějakou nahravku G.Rossini-Téma a variace a Schumann-Adagio a Allegro? |
|
| autor: premysl vojta (19.01.2007) |
btw.znate stranky musicalchairs.info ? |
|
| autor: gaggy (04.01.2007) |
jj,no snad to nadseni vydrzi.ale tohle je jedna z mala veci kerou me bavi cvicit celou dobu co ju hraju.ostatni me pak prestanou bavit.No ale co sem se ptal,tak tady tu vec skoro nikdo nehraje,ta snad se to bude dat chvilu poslouchat a nebude to hned ohrany  no ta kadence po c2 je vlastne po e2  ale to je jedno,ja ju mam ted atrocu vis  ale taky ohodne niz... |
|
| autor: premysl vojta (03.01.2007) |
zdravim gaggy, sorry, ze se dostavam tak pozde k odpovedi... S tim mym nahranim to byl vtip, neboj. Nahravat se jen tak nebudu. Ja ted tu Bagatelu zacal cvicit, nikdy jsem ji v zivote nehral, ale ted to ji jen tak pro radost zkousim. Jsem ale zvedavej, jak dlouho ti z ni to nadseni vydrzi. Nizti horniste tady v Nemecku uz ji maji plne zuby.-)...
Jinak koukl jsem se ti na tempa, hrava se to kolem 104-108. Samozrejme plus minus jednu carecku  ))
No a s tou kadenci si nejsem uplne tak jistej. V podstate proc ne, ale rekl bych, ze pokud je kadence napsana od autora, moc bych do ni nesahal (pokud to neni z dob klasicismu). Aby nedoslo ale k nedorozumeni... Myslis tu po c.2? hm?
taxe mej a at to jde... P.S. ty etudy mam taky rad. |
|
| autor: gaggy (30.12.2006) |
ty to tez hrajes?to mas asi normalne v repertoaru,co?myslis ze nevadi ze sem si tu kadenci co je tam po tym zacatku trochu upravil a prodlouzil?ja to hlavne taky potrebuju kuli tempum a tak.ja to nikdy ani neslyse,ani nevim jaky to je s klavirem.ale veci od neullinga sou uplne supr!!!  vsem doporucuju.hlavne specialni etydy pro hluboky lesni roh!!! |
|
| autor: premvoj (30.12.2006) |
ja se ti, gaggy, pokud chces, nahraju  ) |
|
| autor: gaggy (28.12.2006) |
cau lidi,nemate nekdo prosim nahravku Hermann Neuling - Bagatelle? |
|
| autor: gaggy (22.12.2006) |
jinak taky vsem pekny vanoce, k jeziskovi pevny a pruzny natisk, rychle prstiky, hbity jazyk a pekny rovny tonecek,pak taky hodne elanu na cviceni a dpbre placeny ksefty |
|
|
|
| |
|